BALANCING FUTURE TRENDS, CHANGE AND TECHNOLOGY
RETHINK STRATEGY
Evoluţia accelerată din tehnologie a adus schimbări semnificative în modul în care companiile îşi conduc afacerile, impactând practicile de lucru, colaborarea, relaţiile de business şi interacţiunea cu consumatorii. În cursa pentru diferenţiere şi performanţă, companiile fac un efort continuu de a se reinventa pentru a răspunde cât mai bine aşteptarilor pieţei, angajaţilor şi acţionarilor.
BALANCING FUTURE TRENDS CHANGE AND TECHNOLOGY
CONTEXT ...
Consumatorii îşi orientează din ce în ce mai mult deciziile de cumpărare către brandurile care pot satisface cât mai multe segmente din lanţul lor valoric şi care pun accent pe etica socială şi responsabilitate faţă de mediu.
Liderii, aflaţi sub presiunea obiectivelor şi a scrutinului opiniei publice, realizează din ce în ce mai mult că documentarea strategiei pe obiective care să rezoneze puternic cu clienţii, poate deschide noi oportunităţi de creştere. Acest lucru generează noi presiuni de transformare atât a culturii cât şi a structurii organizaţiilor oferind totodată oportunitatea dezvoltării de noi capabilităţi.
TRANSFORMAREA PIEȚELOR ȘI A CONSUMATORILOR
Mobilitatea crescută, accesibilitatea noilor tehnologii, pârghiile sociale şi creşterea rapidă a economiei de tip sharing transformă comportamente, redefineşte relaţii şi permite antreprenorilor să dezvolte capabilităţi tradiţionale accesibile doar corporaţiilor.
FOCUS PE CX ȘI EX
Într-o eră în care aşteptările clienţilor (şi angajaţilor) evoluează mai rapid decât business-urile, companiile sunt într-o cursă acerbă de a crea conţinut şi experienţe noi, hiper-personalizate şi memorabile. Reuşesc însă să livreze la nivelul aşteptărilor? Sunt acestea corect identificate şi conectate cu obiectivele strategice de business?
CURSA PENTRU NOI SURSE DE PLUS VALOARE
Soluţiile inteligente din zona financiară, automatizările, AI şi robotica devin instrumente de bază chiar pentru antreprenori și companii în creştere. Care sunt întrebările cheie ce trebuie să le adreseze un manager în selecţia instrumentelor pentru realizarea obiectivelor strategice?
OPORTUNITĂȚILE CRIZEI DE TALENT
6 din 10 români spun că schimbarea locui de muncă este prioritară pentru 2020 (forbes.ro). Care sunt soluţiile reale de a reforma şi performa în condiţiile în care resurse cheie din organizaţie sunt instabile?
NOI PROVOCĂRI ÎN 2020
PANELUL MANAGEMENT STRATEGIC .
PANELUL TACTICI ŞI METODOLOGII .
Dan Octavian
Presedinte Asociatia Firmelor BihoreneTudor Galoș
Senior Consultant @ Tudor Galos Consulting - MODERATORDana Tudor Tănase
Managing Partner @ Creative & BrightElena Badea
Managing Partner @ Valoria Business SolutionsRadu Soviani
Analist Economic & JurnalistCristian Taban
Executive Director @ Dent EstetDumitru Ion
CEO, Kompass Romania & Doingbusiness.roDaniela Marin
Principal Manager @ BERDBALANCING FUTURE TRENDS, CHANGE AND TECHNOLOGY
De ce să vii la Business Evolution?
Modele de business disruptive. Idei inovative pentru creșterea afacerii
Un hub veritabil de idei avansate despre modele noi de business, inovație, management strategic și financiar, managementul riscului, strategii pentru eficientizarea resurselor umane, tehnologii de ultimă generație, digitalizare, noi abordări și programe de loializare pentru clienți și multe alte soluții și tactici de business, indispensabile managerilor organizațiilor moderne. Strategy. Tactics. Transformation.